dijous, 15 de maig del 2014

Allà on els arbres canten, Laura Gallego


Jo aquesta setmana m'he acabat Allà on els arbres canten, de Laura Gallego, i tracta d'una princesa de l'edat mitjana que viu una etapa de poca prosperitat, perquè el seu regne està envaït pels bàrbars. Aquesta princesa, anomenada Viana, va passant una sèrie de aventures amb gent que va coneixent. Sincerament la història que explica el llibre en general no es res especial, però a mi aquest llibre m'ha encantat perquè Laura Gallego ha aconseguit una cosa que pocs escriptors actuals aconsegueixen, que és fer-te estimar els personatges i crear-te la sensació que tu estàs vivint aquella mateixa història. I el que realment m'ha agradat d'aquest llibre són les emocions que et va fent sentir la història. A mi, el que m'ha deixat més marcada han estat les llàgrimes que a poc a poc en van anar caient dels ulls i que em rosaven les galtes quant per fi vaig acabar el llibre.

Maria Baron Comes, 2n d'ESO

2 comentaris:

  1. Enhorabuena. Tenéis un blog precioso y lleno de recursos interesantes y curiosos.

    ResponElimina
  2. ¡Muchas gracias! Tu comentario nos halaga y nos anima...

    ResponElimina

Opina, comenta, suggereix...