dimarts, 17 de març del 2015

Trilogia "El Club dels Incompresos" de Blue Jeans


Jo m'he llegit la trilogia El club dels Incompresos, de Blue Jeans, que està composta per: Bon dia princesa!, No somriguis que m'enamoro i Puc somiar-te?. Aquestes tres noveles juvenils són protagonitzades per un grup d'adolescents que formen el Club dels Incompresos. Es van unir i van formar aquest club perque tenien tots una cosa en comú: se sentien sols, ja que ningú els entenia. Al llarg de les tres novles es veu que les persones canvien amb el temps però tot i així l'amistat s'ha de conservar perque ens fa sentir vius i estimats.

Aquesta trilogia m'ha agradat moltíssim i m'ha fet sentir identificada en molts moments ja que els personatges són adolescents com jo i els passen coses que a mi també em passen. El recomano a tothom però sobretot als adolescents i a aquells lectors q els agradin les histories d'amor.

Aina Orteu Bosch, 3 ESO

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Opina, comenta, suggereix...