dimecres, 16 de desembre del 2015

Wonder, de R.J.Palacio


Jo m'he llegit el llibre de Wonder de R.J.Palacio. Aquest llibre parla d' un noi que té una deformació a la cara. Durant els seus primers anys de vida la seva mare li fa de professora però quan compleix els deu anys rep una noticia que canviarà totalment el seu món i el farà passar per situacions dolentes, en fi, que li canviarà la vida per complet.

A mi aquest llibre m'ha agradat molt però sobretot m'ha impactat. Et fa adonar que hi ha gent molt cruel en aquest món. Pero sobretot m'ha fet adonar-me que tot sempre no és perfecte però  mai t'has de  rendir perquè després de coses dolentes en venen de millors.

El recomano a totes les edats, jo crec que a tothom li pot fer adonar-se del valor de la vida. 

Cecília Vidal Hervàs, 4t d'ESO.






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Opina, comenta, suggereix...